7 أحد وَحيّ يوسف

أحد وَحيّ يوسف

ܚܰܕ ܒܫܰܒܳܐ ܕܓܶܠܝܳܢܳܐ ܕܝܰܘܣܶܦ

ܒܳܬܰܪ ܐܶܘܰܢܓܶܠܺܝܽܘܢ: ܒܩ̄: ܐܶܢܳܐ ܐ̱ܢܳܐ ܢܽܘܗܪܳܐ ܫܰܪܺܝܪܳܐ.

ترتيلة بعد الإنجيل

ܟܰܕ ܕܰܡܺܝܟ ܝܰܘܣܶܦ ܒܓܰܘ ܥܰܪܣܶܗ. ܘܰܦܠܺܝ̣ܓ ܥܰܠ ܒܰܛܢܳܐ ܕܡܰܪܝܰܡ. ܬܟܶܒܘ ܚܽܘܫܳܒ̈ܶܐ ܠܡܰܪܢܺܝܬܶܗ. ܕܰܐܝܟܰܢܳܐ ܒܟܶܣܝܳܐ ܢܶܫܪܶܝܗ̇. ܗܳܐ ܓܶܠܝܳܢܳܐ ܡܶܢ ܐܰܒܳܐ. ܕܶܐܡܰܪ ܟܺܐܢܳܐ ܒܰܪ ܕܰܘܺܝܕ. ܠܳܐ ܬܶܕܚܰܠ ܠܡܶܣܰܒ ܡܟܺܝܪܬܳܟ. ܕܡܶܢ ܪܽܘܚܳܐ ܕܩܽܘܕܫܳܐ ܒܰܛܢܳܐ. ܘܝܰܠܕܳܗ̇ ܦܳܪܶܩ ܒܶܪܝܳܬܳܐ܀

كاذْ دّامِيخ يَوسِف بْغَاوْ عَرسِهْ , وَفْليغْ عَال بَطْنُو دمَريَام . تْخِب حُوشُوبِه لْمَرْنِيثِه دَيكَانُو بكِسْيُو نِشرِه . هُو كِلْيُونُو مِن آبُو , دُومَارْ كِينُو بَارْ دَاوِيد لُو تِدْحَل لْمِسَاب مْخِيرْتُوخْ .دْمِنْ رُوحُو دْقُودْشُو بَطْنُوه , ويالْدُوه فُورِق بِيريُوثُو.

kad damich yausef  bgau ’arse, waflig ’al baṭno dmaryam.

tcheb  ḥushobe lmarnithe, daikano bkesyo neshreh.   ho gelyono men abo, domar kino bar Dawid,

lo tedḥal lmesab mchirtoch.

dmen ruḥo dqudsho baṭno, yaldoh foreq beryotho.

حينما كان يوسف نائماً في سريره , ومتشكك في حبل مريم . تلاطمت الأفكار في مخيّلته , كيف يتركها سراً . أتاه وحيّ من الآب قائلاً له : أيها البار ابن داؤد لا تخف أن تأخذ خطيبتك فهي حُبلى من الروح القدس وابنها سيخلص البرايا .

 

 

 

 

ܠܽܘܛܰܢܺܝܰܐ: (ܙܙ : ܙܙ) ܒܩ̄. ܢܶܩܝܳܐ ܗ̱ܘܺܝܬ ܘܰܐܒܺܝܕܳܐ ܗ̱ܘܺܝܬ.

ترتيلة القاثوليق

ܫܟܶܒ ܗ̱ܘܳܐ ܝܰܘܣܶܦ ܘܠܶܒܶܗ ܦܠܺܝܓ: ܥܰܠ ܒܰܛܢܳܐ ܕܡܰܪܝܰܡ ܡܟܺܝܪܬܶܗ. ܘܡܶܬܚܰܫܰܒ ܕܢܶܫܪܝܳܗ ܒܟܶܣܝܳܐ: ܘܢܶܬܬܢܺܝـܚ ܡܶܢ ܩܳܠܳܐ ܕܬܺܐܪܬܶܗ܀

 

 

 

 

ܦܩܰܕ ܡܶܢ ܟܰܪܣܳܐ ܠܢܽܘܪܳܢܳܐ: ܗܰܘ ܕܪܶܡܙܶܗ ܠܥܳܠܡܳܐ ܐܰܚܺـܝܕ. ܕܢܶܚܽܘܬ ܡܶܢ ܪܰܘܡܳܐ ܘܢܶܫܪܶܐ: ܦܠܺܝܓܽܘܬ ܠܶܒܶܗ ܕܒܰܪ ܕܰܘܺܝܕ܀

 

 

 

 

 

 

ܛܪܰܦ ܓܶܦܰܘ̈ܗ̱ܝ ܘܰܐܙܠܶܓ ܒܰܪ̈ܩܶܐ: ܘܰܪܥܶܠ ܟܺܐܢܳܐ ܒܬܰܫܘܺܝܬܶܗ. ܦܬܰܚ ܦܰܘܡܶܗ ܘܰܐܬܰܪ ܓܽܘܡܪ̈ܶܐ: ܘܰܐܘܩܶܕ̈ܝ ܝܰܥܪܳܐ ܕܡܰܪܢܺܝ̣ܬܶܗ܀

 

 

 

ܒܪܺܝܟ ܛܳܒܳܐ ܕܰܫܪܳܐ ܒܟܰܪܣܳܐ: ܘܙܺܝܘܶܗ ܡܰܪܗܶܒ ܠܰܟܪ̈ܽܘܒܶܐ. ܒܪܺܝܟ ܪܶܡܙܳܐ ܕܫܰܝܶܢ ܠܝܰܘܣܶܦ: ܥܰܠ ܒܰܛܢܳܐ ܕܡܰܠܝܰܬ ܛܽܘ̈ܒܶܐ܀

شخِيب وُو يَوسِفْ وِلِيبِه فلِيغْ ,عَال بَطْنُو دْمَرْيَم مْخِيرْتِيه , ومِيثْحاشابْ دنِشْرِيه بكِسْيُو, ونِيتْنيحْ مِينْ قُولُو دتيرْثِيه.

 

فْقَادْ مِين كَرْسُو لْنورُونُو , هَاوْ دْرِيمْزِيه لْعُولْمُو أَحيد , دنِيحوثْ مِين رَوْمُو ونِيشْرِي , فِيلْغوثْ لِيبِه دبَارْ دَاويذْ.

 

طْرَافْ كِيفَاوي وَزْلِيغْ بَرْقِي , وَرْعِيلْ كينُو بْتَشْويتِيه , فْتَاح فومِيه وَاثَارْ كومْرِي , وَأوقِيذ يَعْرُو دمَرْنيثِيه.

 

بْريخ طُوبُو دَشْرُو بْكَرْسُو , وزيوِه مَرْهِيبْ لَكْروبِي , بْريخْ رِيمزُو دشَايِنْ لْيَوْسِفْ , عَالْ بَطْنُو دمَلْيَاثْ طوبِي.

Shcheb wo yausef  lebe flig, ‘al baṭno dmaryam mchirte, methḥashab dneshreh bkesyo,

netniḥ men qolo dtirthe.

 

 

Fqad men karso lnurono, haw dremze l’olmo aḥid, dneḥut men raumo neshre,

fliguth lebe dbar dawid.

 

Traf gefau wazleg barqe, war`el kino btashwithe, ftah fume wethar gumre, wauqed  ya´ro dmarnithe.

 

Brich  ṭobo dashro bkarso,

ziwe marheb lakrube, brich remzo dshayen lyausef, ’al baṭno dmalyath  ṭube .

ﻧﺎم ﻳوﺳف وﻗﻠﺑﻪ ﻣُتشكِّكْ , في حَبَلِ مَريَم خَطيبتَهُ , ويتفَكَّر بتخليتِها سرَّاً, ويرتاحُ من صوتِ ضميرِهِ .

ذاك الذي هو ضابط العالم بإشارة منه وهو في بطن أمهِ أمرّ الملاك لينزل من العُلّى ويُبطِل شكَ أبن داؤد (يوسف) .

حرك اجنحته وأبرق كالصاعقة , ارتعد الصديق بفراشه , وفتح فمه (وأطفأ المكان) , وأحرق العوسجة .

مبارك الصالح الذي حلَّ في البطن , وبهاءه يُرهِب الكاروبيم , مبارك الذي طمأن يوسف , على حَبَل الممتلئة نعمة .

 

ܚܽܘܬܳܡܳܐ: ܒܩ̄: ܗܳܢܰܘ ܝܰܪܚܳܐ

ترتيلة الختام

ܫܪܳܐ ܒܓܰܘ ܟܰܪܣܳܐ: ܚܰـܝܠܶܗ ܡܕܰܒܰܪ ܣܰܘܦ̈ܶܐ ܕܰܠܥܶܠ: ܪܡܰܙ ܠܢܽܘܪܳܢܳܐ ܕܢܶܚܽܘܬ ܢܶܓܠܶܐ: ܠܝܰܘܣܶܦ ܐ̱ܪܳܙܳܐ ܕܦܰܓܪܳܢܽܘܬܶܗ: ܢܪܺܝܡ ܦܽܘܠܳܓܶܗ. ܘܢܰܥܒܰܪ ܚܶܣܕܳܐ ܡܶܢ ܝܳܠܶܕܬܶܗ܀

شْرُو بغَاو كَرْسُو ؛ وحَيلِيه مْدَابَارْ سَوفِي دَلْعِيل ؛ رْمَازْ لْنورُونُو دنِيحوث نِكلِي ؛ لْيَوسِف رُوزُو دفَغرُونوثِيه نريم فولُوغِيه ؛ ونَعبَار حِيسْدُو مِين يُلِيدْتِيه.

Shru bgau karso , haileh mdabar saufe dalèl ,Rmaz lnurono dnehot negle ,  Lyausef rozo dfagronuthe nrim fuloge , wna´bar hesdo men yoledthe.

حلَّ بداخل البطن ؛ وقوته تدبر الأعالي ؛ أومأ للنوراني لينزل ويظهر ليوسف  ؛ ويصنع نعمة من ولادته.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

Author: admin

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *